BluePink BluePink
XHost
Gazduire site-uri web nelimitata ca spatiu si trafic lunar la doar 15 eur / an. Inregistrare domenii .ro .com .net .org .info .biz .com.ro .org.ro la preturi preferentiale. Pentru oferta detaliata accesati site-ul BluePink
messsjaluzele blinds

REGULAMENTUL DE ORGANIZARE ȘI DESFĂȘURARE
A SIMPOZIONULUI LA NIVEL JUDEȚEAN CU TITLUL

Evaluarea – un instrument esențial în actul educațional

_______________ 22 IANUARIE 2011 __________________

___________ Școala cu clasele I-VIII Apele-Vii ___________

I. ARGUMENT:
   Sistemul educațional din țara noastră este într-o continuă reformă, pentru a se adapta la cerințele societății democratice. Reforma din domeniul evaluării este una din componentele esențiale ale actului educațional.
   Conceptul de evaluare cunoaște în societatea contemporană o multitudine de valențe, utilizări și actualizări. Prin urmare, evaluarea educațională este procesul de colectare sistematică, orientată de obiectivele definite, a datelor specifice privind evoluția și/sau performanța evidențiate în situația de evaluare, de interpretare contextuală a acestor date și de elaborare a unei judecăți de valoare cu caracter integrator care poate fi folosită  în diverse moduri, prespecificate în momentul stabilirii scopului procesului de evaluare.

II. OBIECTIVUL GENERAL / SCOPUL ACTIVITĂȚII:
 Facilitarea schimbului de experiență și de bune practici, cu accent pe metode și instrumente de evaluare.
Simpozionul își propune să atragă sugestii care să contribuie la optimizarea procesului de evaluare din învățământul românesc.

III. OBIECTIVE SPECIFICE:

  1. Asigurarea unei diseminări eficiente e exemplelor de bună practică privind rolul evaluării în procesul instructiv-educativ;
  2. Realizarea unui schimb de idei, opinii, experiențe ale cadrelor didactice participante;
  3. Perfecționarea cadrelor didactice;
  4. Îmbunătățirea relațiilor de colaborare între toți factorii implicați în actul educațional.

IV. PROGRAMUL DESFĂȘURĂRII:
Data: 22 ianuarie 2011
Intervalul orar: 10:00 – 13:00
Locația:  Școala cu clasele I-VIII Apele Vii
Programul activităților:

  • 09:30-10:00 - sosirea invitaților;
  • 10:00-10:30 - discursul invitaților / reprezentanților instituțiilor implicate;
  • 10:30-11:30 - prezentarea lucrărilor;
  • 11:30-12:00 - pauză;
  • 12:00-12:30 - concluzii;
  • 12:30-13:00 - înmânarea diplomelor;

V. GRUP ȚINTĂ:
Cadre didactice din învățământul preuniversitar (educatori, învățători, institutori, profesori în învățământul primar, profesori).

VI. COMISIA DE ORGANIZARE:
ECHIPA DE ORGANIZARE:
   Prof. Mihaela Cristiana Moțățeanu – Inspector Școlar General al I.S.J. Dolj
   Prof. Alexandrina Năstase – Inspector Școlar General Adjunct al I.S.J. Dolj
   Prof. Alexandru Gâdăr – Inspector Școlar General Adjunct al I.S.J. Dolj
   Prof.  Diana Brătucu – Inspector Școlar pentru programe comunitare și integrare europeană
Prof. Ion Daniel - Inspector Management Educațional
Prof. dr. Cristian Dinu – Director al Școlii cu clasele I-VIII Apele Vii

RESPONSABIL DE ACTIVITATE:
   Prof. Amalia Mihaela Apostolache
   Prof. Aura Mitru
   Prof. Valerica Manolache – Coordonator pentru programe și proiecte educative

COMITETUL ȘTIINȚIFIC:
   Prof. Jianu Mihaela – Inspector Școlar Managementul Resurselor Umane
Prof. Ion Daniel - Inspector Management Educațional
   Prof. Brătucu Diana – Inspector Școlar pentru programe comunitare și integrare europeană
Prof. dr. Dinu Cristian – Director al Școlii cu clasele I-VIII Apele Vii
   Prof. Marinescu Luciana
   Prof. Vasilichie Lucia
   Prof. Armășelu Cristina
   Înv. Brătan Diana
Ed. Stănică Constantina

COMITETUL TEHNIC:
   Prof. Blendea Dănuț
   Prof. Stănică Ghiorghița
   Prof. Stănică Iulian
   Prof. Duluman Constantina
   Prof. Popa Alisa
   Înv. Stănescu Victor    
Înv. Bocai Simona
Înv. Predescu Janina
Ed. Marinescu Maria
Ed. Dinu Constantina
Ed. Săndulescu Constantina

VII. RECOMANDĂRI PRIVIND REDACTAREA LUCRĂRILOR
Lucrările vor fi redactate conform următoarelor cerințe:

  •  înscrierea participanților se va face până la data de 15 ianuarie 2011 prin trimiterea fișei de înscriere și a lucrării pe adresa de e-mail: simpozionapelevii@yahoo.com. Se va avea în vedere, specificarea adresei corecte a expeditorului, numărului de telefon și a adresei de e-mail unde poate fi contactat;
  •  nu se iau în considerare înscrierile care depășesc data specificată;
  •  lucrările trebuie să atingă aspecte cu un grad de interes ridicat din tematica propusă dezbaterii, să aibă caracter de originalitate și noutate;
  •  responsabilitatea pentru conținutul lucrărilor aparține participanților;
  •  fiecare lucrare are 1 autor; în caz excepțional o lucrare poate avea maxim 2 autori;
  •  redactarea lucrărilor se va face pe format A4, în Microsoft Word, folosind caractere Times New Roman, la 1,5 rânduri, cu margini egale de 20 mm (text aliniat „justified”) cu caractere românești, titlul va fi scris cu majuscule (Times New Roman 14 Bold), centrat; la două rânduri de titlu se va scrie autorul și instituția (Times New Roman 14); la două rânduri de numele autorului se începe scrierea textului (Times New Roman 12);
  • numărul de pagini al lucrării trebuie să fie, în principiu, între 2 și 4 pagini. Dacă o anumită lucrare nu poate fi scurtata, pot fi acceptate lucrări de dimensiuni mai mari, însa în cadrul Simpozionului se va prezenta un rezumat al acesteia;
  •  lucrările vor fi însoțite de bibliografie (autor, titlu lucrare, editura, localitate, an), precum și de un rezumat de maxim 10 rânduri;
  •  mijloacele pentru prezentarea lucrării sunt: videoproiector (prezentare Power Point) sau referat (citirea lucrării);
  •  taxa de participare 20 RON/ persoană (include costul mapei, diploma, protocolul) se va achita la secretariatul unității școlare sau prin mandat poștal pe adresa: Școala Apele Vii, Str. Principală, nr 64A, 207030, Com. Apele Vii, Jud. Dolj;

VIII. INFORMAȚII DE NATURĂ ORGANIZATORICĂ ȘI FINANCIARĂ
1.  ÎNSCRIEREA PARTICIPANTILOR:
Se face în perioada 01 decembrie 2010 – 15 ianuarie 2011, la adresa: simpozionapelevii @ yahoo.comsau la secretariatul Școlii cu clasele I-VIII Apele Vii, din comuna  Apele Vii, județul Dolj.
2. DEPUNEREA LUCRĂRILOR:
•  Până la data de 15 ianuarie 2011
• Taxa de participare este de 20 lei/persoana, pentru cadrele didactice care  participă în cadrul simpozionului, pentru a asigura financiar realizarea mapelor, CD-urilor, invitațiilor, a diplomelor de premiere, reunirea comisiilor care vor evalua fiecare lucrare, trimiterea materialelor către școlile participante.
Fișa de înscriere completată, lucrarea și rezumatul vor fi transmise pe adresa de e-mail simpozionapelevii @ yahoo.com sau vor fi depuse  la secretariatul unitătii școlare pe un CD .
Pentru cei interesati lucrările vor fi publicate în revista DIDACTICA XXII, ISSN-2067-8037, costul publicării fiind de 25 lei.

IX. PERSOANE DE CONTACT
Relații suplimentare:
Director Prof. dr. Dinu Cristian  - Tel. 0764369918
Prof. Apostolache Amalia - Tel. 0767297164
sau la adresa de e-mail: simpozionapelevii @ yahoo.com .

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Toate drepturile rezervate Cristian Dinu.